Det er de færreste netbutikker, der uden at lyve kan sige, at de ingen sure kunder har. Selvforskyldt eller ej vil man som erhvervsdrivende uundgåeligt støde på kunder, der af den ene eller den anden årsag er utilfredse. Langt de fleste situationer løses med god kundeservice, men sådan går det desværre ikke altid.
Opringninger på privattelefonen
Hos e-mærket hører vi med jævne mellemrum fra netbutikker, der må stå model til helt uacceptabel opførsel. Det handler om kunder, der skriver decideret truende mails, taler grimt i telefonen eller sågar opsnapper privatnumre og kontakter netbutikejeren på hans eller hendes bopæl. For netbutikejerne er den slags en ubehagelig oplevelse og et problem, som vi her hos e-mærket gerne vil hjælpe til med at løse.
Lad os tage skraldet
Så er en konflikt med en urimelig kunde ved at eskalere, så husk, at du som e-mærket netbutik altid kan kontakte e-mærkets medlemsservice, hvor vi sidder klar til at rådgive og vejlede. Vi lykkes hvert år med at vende fastlåste konflikter til tilfredsstillende løsninger for hundredevis af netbutikker og forbrugere, hvilket giver dig mere tid til at fokusere på at drive din forretning og på de mange kunder, der ønsker en ordentlig dialog.
Så lad os tage skraldet på tlf.: 44 85 85 90 eller send os en mail.send os en mail