Klager på nettet boomer

Del:

Løfter om nemme præmier, prøvepakker og prøveabonnementer er blandt de væsentligste årsager til, at Forbrugerombudsmanden i 2012 har modtaget flere klager end nogensinde før. Samlet set er antallet af sager steget med 10 % siden 2011, og det vurderes, at øget konkurrence, især på internettet, får flere erhvervsdrivende til at afprøve "Lidt for kreative" markedsføringstiltag.

Få hjælp af e-mærket

Er du kommet i klemme på grund af lidt for smarte markedsføringstiltag, så sidder vores juridiske team altid klar til at hjælpe dig via e-mærkets gratis Forbruger Hotline.gratis Forbruger Hotline

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.