Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.

Fra 1. januar skal dine kunder dobbeltgodkende kortbetalinger
For at forhindre digitalt lommetyveri skal du nu sørge for at dine kunder fremover skal godkende sin betaling to gange. Det gælder alle beløb over 225 kr.



Tavshedsklausuler er ugyldige i forbrugeraftaler
Det er for nyligt blevet vurderet af Forbrugerombudsmanden, at man ikke må bruge tavshedsklausuler i forbrugeraftaler.

e-mærket ændrer anmeldelsesflowet for Kundescoren
e-mærket har modtaget et par opfordringer til ændringer i anmeldelsesflowet for Kundescore. De opfordringer har vi lyttet til og derfor foretaget et par ændringer.

Analyse fra Google giver dig tre gode grunde til at blive e-mærket
En analyse som Google har foretaget af online kunders købsmønstre, peger blandt andet på tre årsager til, at kunder køber i din shop. Alle noget, du kan få med e-mærket.