Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Datatilsynet fokuserer på kunders købshistorik
Datatilsynet har netop offentliggjort de fire overordnede temaer, som vil være deres fokus for tilsynet i resten af 2019.
Se, hvad det koster, at misbruge e-mærket
Man skal kunne stole på e-mærket, når man ser det på en webshop.
Har du handlet på casanova.dk – så læs med her.
Casanova.dk har indgivet en konkursbæring. Har du handlet på webshoppen får du her et par råd med på vejen.
Gæsteblog: 5 ting, der skaber tryghed i din webshop
I takt med at forbrugerne handler mere på nettet og nu køber alt fra forsikringer og rejser til tøj og dagligvarer online, er de også blevet mere opmærksomme på falske webshops og deres rettigheder som forbrugere.
e-mærket vinder podcastpris
e-mærket vandt i går prisen for årets samarbejde ved Podcastprisen 2019.
EU afsiger dom i sag om fortrydelse af madras
En kunde køber en madras. Fjerner emballagen og den omkringliggende folie, men beslutter sig derefter for at fortryde sig køb og beder om at få sine penge tilbage. Det vil webshoppen, der har solgt ham varen, ikke være med til..