Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Bliv bedre til at afsløre og undgå snyd på din webshop
I takt med at endnu flere danskere vender sig mod nettet, når de har brug for lidt nyt til garderoben, en ny computer eller sågar en genopfyldning af køleska…
Kommentar til artikel i Børsen
Søndag d. 2. april bragte Børsen en kritisk artikel om Forbrugerbrugerombudsmandens håndtering af en sag med en række danske online-fordelsklubbers markedsfø…
Klagegebyr: Slut med gratis hjælp til kunder på e-mærkede webshops
Fra efteråret er det ikke længere muligt at få gratis hjælp efter et køb på en e-mærket webshop. Siden år 2000 har nethandlende gratis kunne kontakte vores team af jurister, med henblik på at få hjælp med handler, der er gået i hårdknude.
Delvis fortrydelse: Skal dine kunder have leveringsomkostningerne retur?
Har du taget stilling til, om dine kunder kan fortryde et køb på din shop delvist. Altså om de kan købe to par bukser, og så returnere det ene par? Og har du…
Smartweb: 5 tips til at styrke din webshops troværdighed
Hvis du ikke har fokus på at sikre troværdigheden af din webshop, kan det skade din konvertering og dermed påvirke, hvor meget du sælger. For hvis potentiell…
Tænd dine kunder af eller red din røv med de rette ord
“Vi har efterhånden givet dig så meget viden om det at drive en webshop, og så ødelægger du det hele, fordi du ikke fatter, hvad god kundeservice er…”