Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Gæsteblogger: 3 idéer til at løfte julesalget på din shop
I dette indlæg har vi inviteret
Sådan er du stillet, hvis du glemmer et 0,- i tilbudsprisen
Black Friday nærmer sig med hastige skridt. Forhåbentlig medfører det en masse gang i biksen på din webshop. Men for at du kan bruge din energi på at service…
Nyt nethandelsmærke giver europæisk sikkerhed
Ecommerce Europe har lanceret et nyt tillidsmærke, der gør det sikkert at handle på europæiske netbutikker. Det gavner både forbrugerne og netbutikkerne.
Fremover skal forbrugerne kigge efter The Ecommerce Europe Trustmark, n…
Ja tak til nyhedsbreve – Må du sætte fluebenet for dine kunder?
Som medlemsorganisation med mere end 2.200 medlemmer er det altafgørende, at have fingeren på pulsen, så vi altid ved, hvad vores medlemmer går og tumler med…
e-mærket udvider med brugerbedømmelser og fragtscore
Med introduktionen af to nye tiltag, kundescore og fragtscore, har vi gjort det nemmere at vælge den helt rigtige webshop at handle på. De to scorer gør det muligt både at se, hvor hurtigt de e-mærkede webshops afsender ordrer, samt hvad andre kunder…