Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.

Nyt nethandelsmærke giver europæisk sikkerhed
Ecommerce Europe har lanceret et nyt tillidsmærke, der gør det sikkert at handle på europæiske netbutikker. Det gavner både forbrugerne og netbutikkerne.
Fremover skal forbrugerne kigge efter The Ecommerce Europe Trustmark, n…

Ja tak til nyhedsbreve – Må du sætte fluebenet for dine kunder?
Som medlemsorganisation med mere end 2.200 medlemmer er det altafgørende, at have fingeren på pulsen, så vi altid ved, hvad vores medlemmer går og tumler med…
e-mærket udvider med brugerbedømmelser og fragtscore
Med introduktionen af to nye tiltag, kundescore og fragtscore, har vi gjort det nemmere at vælge den helt rigtige webshop at handle på. De to scorer gør det muligt både at se, hvor hurtigt de e-mærkede webshops afsender ordrer, samt hvad andre kunder…

Brugerbedømmelser uden fritekst – Åh nej!!!
Med e-mærkets nye kundescore, det ene af to nye produkter eller add-ons til e-mærket, gør vi op med traditionelle brugerbedømmelser. Vi har skåret den obligatoriske fritekst væk og gjort det så nemt som muligt at anmelde en e-mærket webshop. Ingen prosa og usaglige anklager. Kun svaret på et simpelt spørgsmål: Er du tilfreds eller utilfreds?

Sådan adskiller e-mærkets kundescore sig
Har du endnu ikke hørt om e-mærkets kundescore, giver det resterende blogindlæg formentlig mindre mening end en vinterjakke uden ærmer. Så gør dig selv en tj…