Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Afsløring: Over 750 netbutikker i Danmark er fup
e-mærket afslører kæmpe netværk af udenlandske netbutikker, der sælger kopier af kendte mærkevarer til danske forbrugere under dække af at være ægte. Flere danskere er hoppet i fælden, og fænomenet er kendt af både Politi, forbrugerorganisationer og myndi
e-mærket holder lukket mellem jul og nytår
Mandag den 23. december er sidste chance, hvis du skal have fat på os i 2013. Ligesom sidste år holder vi nemlig lukket mellem jul og nytår og er først tilbage på pinden torsdag den 2. januar.Indtil da sidder vi som sædvanlig klar til at …
Julegaver på nettet: Undgå ubehagelige overraskelser
Fordelene ved at klare julegaveindkøbene på nettet er mange, men er du ikke opmærksom, kan både dig og gavemodtageren hurtigt ende med en lang næse. Har du også planer om at finde gaverne med mus og tastatur, giver vi dig derfor 5 gode råd, du bør huske p
IT-sikkerhed for netbutikker
Få gode råd til, hvordan du sikrer din virksomhed mod svindel og cyberangreb. Er du i tvivl om, din virksomhed har brug for en gennemgang af it-sikkerheden? Eller om det kan betale sig at investere i it-sikkerhed? Så brug to timer på Dansk Erhvervs o…
Video: Gør netbutikken klar til julehandlen
Som netbutik er der en række ting, du kan gøre for at optimere julehandlen for dine kunder. Se vores video med masser af tips, råd og inspiration til, hvordan du får en endnu større bid af årets julesalg.
3 ting du bør vide om reklamationsret
Mange kender den helt grundlæggende regel om, at man som forbruger i Danmark er sikret 2 års reklamationsret. Der er dog meget mere til det end det, og for at klæde dig endnu bedre på, når du handler på nettet, har vi samlet 3 ting, du bør vide om di…