Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Få hjælp til jobsøgningen
Har du også lyst til at skrive dine ansøgninger i et spændende og inspirerende miljø omgivet at søde mennesker? Hvis svaret er ja, så gør som Jesper og Pernille. De har begge benyttet et ledigt skrivebord her hos e-mærket i Herlev, og er nu kommet i …
Kunne du tænke dig at arbejde i e-mærket?
e-mærket – den danske mærkningsordning for sikker nethandel, er i den kraftigste vækst nogensinde og vi har meget ambitiøse mål for fremtiden. Derfor søger vi endnu en engageret erhvervssælger, som skal være med til at stå for salg af medlemskaber sa…
e-mærkets ledige skrivebordsplads blev vejen til et job for Pernille
Aftenshowet viste i aftes et indslag om, hvordan virksomheder med fordel kan stille et ledigt skrivebord til rådighed for jobsøgende. Netop dette har e-mærket gjort det seneste halve år, hvor bl.a. Pernille Rosengaard har haft glæde af frit at kunne …
e-mærket deltager i verdens største motionsløb
Sammen med en række andre e-handelsevirksomheder deltager e-mærket igen i år i verdens største motionsløb, DHL stafetten i Fælledparken i København.
Startskuddet til det 5 dage lange stafetløb kommer til at lyde mandag d. 26. august, og netha…
TøjBamsen.dk er gået konkurs
Børneudstyrsbutikken TøjBamsen.dk er erklæret konkurs. Netbutikken er endnu ikke lukket ned, og e-mærket er fortsat synligt på siden. Pga. konkursbegæringen er e-mærket d…
Guide: Så meget må du opkræve i betalingsgebyr
Har du styr på, hvor meget du må opkræve i betalingsgebyr fra dine kunder? Hvis svaret er nej, er du ikke den eneste. Ifølge