Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Undgå billethajer
Vi vil gerne lige følge op på gårsdagens Kontant-udsendelse på DR om billethajer med en række gode råd til, hvordan du sikkert køber billetter på nettet:
1)Når du søger efter billetter på nettet, kan du ikke være sikker på, at de øverst…
Spar penge med e-mærkets nye samarbejde
e-mærket samarbejder i forvejen med 13 leverandører af forhåndsgodkendte shopløsninger, og nu er endnu en partner kommet til.
Seneste skud på stammen af forhåndsgodkendte shopløsninger leveres af Århus virksomheden SmartWeb, der, med mere end…
Facebook-konkurrence: Netsikker fashion – VIND 500 kr. til Brandos.dk og Outlet.Brandos.dk
Inspireret af modeugen sætter e-mærket fokus på at kunne købe moderigtigt og samtidig sikkert på nettet. Derfor har vi allieret os med Brandos, der bugner af modesko til både ham og hende. Svar rigtigt på et simpelt spørgsmål og deltag i lodtrækninge…
Pas på forsikringsfælder når du køber afbestillingsrejsen
Masser af danskere drømmer i disse dage om at forlænge den danske sommer og rejse væk til hvide sandstrande og palmer. En populær metode er bl.a. at købe en afbestillingsrejse, men pas på forsikringsfælder, der lader dig betale for ekstra forsikringe…
Køb din OL-billet sikkert på nettet
Masser af danskere drømmer sig i disse dage væk til de Olympiske Lege i London. Er du en af dem, kan du stadig nå at købe en billet, men pas på online-pirater, der sælger dig falske billetter. Her følger e-mærkets råd til dig, der søger mod London fo…
e-mærkets anbefalinger til god kundeservice
Som en helt naturlig reaktion på, at det i sidste uge var nødvendigt at fratage 2 netbutikker deres e-mærke, har vi, her hos e-mærket, lavet en række anbefalinger til hvordan vi mener god kundeservice bør skrues sammen.
For eksempel mener vi …