Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Giv dine kunder mere værdi
Mange netbutikker oplever, at kunder ringer eller skriver og spørger om juridiske spørgsmål i forbindelse med et køb. Hvor lang er fortrydelsesfristen? Hvilken betalingsform er sikrest at bruge? Eller hvornår kan man reklamere? Her kan du hjælpe kund…
Spot en fup-netbutik
Udenlandske svindlere misbruger i stigende grad e-mærket og andre troværdighedsskabende brands når de opretter fup-netbutikker.
Det kan være svært at gennemskue, om en netbutik er fup eller fakta, men der er nogle sikre tegn som skal få dine …
Klik ALTID på e-mærket
Hos e-mærket oplever vi desværre oftere og oftere, at udenlandske svindlere misbruger e-mærket og andre troværdighedsskabende brands når de opretter fup-netbutikker.
Klik derfor ALTID på e-mærket
Klik altid på e-mærket – er netbutik…
23 nye e-mærkede netbutikker i januar
Den stigende interesse for e-mærket er fortsat ind i 2012. Januar måned bød således på hele 23 nye e-mærkede netbutikker, og februar ser ud til at blive endnu bedre.
Her os e-mærket vil vi gerne byde alle 23 netbutikker velkommen til.
87 % af danskerne tillægger e-mærket betydning
Det viser nye tal fra webbureauet Dwarf. Af de adspurgte svarer 28 %, at e-mærket har afgørende betydning for deres køb på nettet. 37 % tillægger e-mærket stor betydning, 23 % tillægger e-mærket nogen betydning, mens 13 % tillægger e-mærket lidt elle…
Fortrydelse og reklamation – Hvornår skal kunden have fragten tilbage?
Hvad gør du, når…
…Kunden fortryder købet?
Kunden har krav på at få alle sine penge tilbage, når han eller hun fortryder et køb. Det gælder den fragt, kunden har betalt i forbindelse med leveringen af varen (jf. Forbrugeraftalel…