Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Undgå at blive snydt på nettet
På baggrund af en række nye sager hvor danske forbrugere er blevet snydt efter at have handlet på udenlandske netbutikker, har Forbruger Europa, forbrugersty…
Netbutikker snyder sig selv for kunder
Øget tryghed kunne lokke langt flere kunder til de danske netbutikker. Det viser en undersøgelse foretaget i samarbejde mellem e-handelsfonden og netboghandl…
Forbrugerne sikret i Getmore.dk salg
getmore.dk er igen e-mærke certificeret.
Få mere ud at dit e-mærke
Vi har samlet nogle gode råd til effektiv brug af dit e-mærke, så du kan få en bedre online forretning.
Workshop: Se kundeservice som et marketing tiltag
Er kundeservice blot en omkostning eller er det en investering i mere salg?
Onlineeksperter skal rådgive e-handelsfonden
Progressive onlinefolk tilknyttes i et Advisory Board for at komme endnu tættere på forbrugerne og netbutikkerne