Blog

e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.

På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.

Billede har ikke nogen beskrivelse

Reklamation: 3 områder du SKAL kende til

Selvom det måske ikke lyder særligt sexet at være kongen af reklamation, har det stor værdi for dine kunder, at du har styr på reglerne og ikke gemmer diverse betingelser og vilkår væk på en skjult underside med skriftstørrelse minus 10. Herunder tager vi et kig på tre områder, du bør kende til, hvis du vil blære dig med din viden på reklamationsområdet. Og hvem vil ikke gerne det?

Læs mere
Billede har ikke nogen beskrivelse

Klagelink: Sådan påvirker de nye EU-regler din webshop

ODR, et nyt online klageorgan, skal gøre det nemmere for forbrugere, der handler på tværs af grænserne, at få behandlet en klage vedrørende et køb på nettet. Handler du som webshop fremover med en forbruger uden for Danmarks grænser, skal han eller hun derfor have mulighed for at klage via ODR-platformen.

Læs mere

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.