Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
e-mærkets 20 års jubilæum
e-mærket har 20 års jubilæum, og det fejrer vi med en gennemgang af vores historie fra vi startede i et småt lokale på Børsen i København til 20 år efter…
e-mærket ændrer din kundescore (til det bedre)
Til maj er det to år siden den første bedømmelsesopfordring blev sendt af sted til en kunde hos en e-mærket webshop. Siden da er der sket meget. I skrivende stund benytter over 230 webshops kundescoren, der er i alt afsendt ca. 1 mio. bedømmelsesoplevelser
Klagegebyr: Slut med gratis hjælp til kunder på e-mærkede webshops
Fra efteråret er det ikke længere muligt at få gratis hjælp efter et køb på en e-mærket webshop. Siden år 2000 har nethandlende gratis kunne kontakte vores team af jurister, med henblik på at få hjælp med handler, der er gået i hårdknude.
e-mærket udvider med brugerbedømmelser
Med lanceringen af to helt nye produkter, vi kalder dem add-ons til e-mærket, gør vi det nu endnu nemmere for forbrugerne at vælge præcis den webshop, som er den rette for dem. Lanceringen betyder samtidig, at e-mærket går fra kun at være en uvildig tredjepart, til nu også at inddrage forbrugerne.