Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.

Corona har gjort dine kunder utrygge
Mens andre brancher har lidt hårde tab under corona-krisen, har en stor del af de danske webshops haft mere travlt end nogensinde før. Flere melder om omsætn…

Tænd dine kunder af eller red din røv med de rette ord
“Vi har efterhånden givet dig så meget viden om det at drive en webshop, og så ødelægger du det hele, fordi du ikke fatter, hvad god kundeservice er…”

e-mærkets ordreoverblik sætter skik på din forretning
e-mærkets fragtscore, et nyt produkt tilgængeligt for alle e-mærkede webshops, gør det muligt at synliggøre over for sine kunder, præcis hvor dygtig man er til at ekspedere ordrer inden for en selvvalgt periode på 24, 48 eller 72 timer.

Vis dine kunder, hvor dygtig du er med e-mærkets fragtscore
Med lanceringen af to helt nye produkter gør vi det nu endnu nemmere for kunderne at vælge præcis den webshop, som er den rette for dem. Vi kalder de nye produkter for kundescore og fragtscore, og de kan tilkøbes seperat eller som en samlet pakke via medlemsportalen Mit e-mærke.