Traditionelt er påske en højtid, der giver anledning til store salgsmuligheder for webshops.
E-handelsanalysen fra Dansk Erhverv viser de forskellige udsving i e-handlen fordelt på et år. Analysen kan år efter år berette om, at påsken faktisk også er en online-højtid, kun overgået af de markante perioder omkring Black Friday samt jul.
Det er derfor oplagt at tænke påsken ind i jeres markedsføring, så I sikrer at jeres webshop er klar til kundernes efterspørgsel.
Så en lille reminder om at tænke den intense e-handels periode ind, så jeres webshop kan blive en del af forårsforbruget.
Vigtigt at skabe tryghed i påsken
At påske er en online-højtid, betyder også at jeres kunder bliver bombarderet med tilbud fra alle kanter. Nogle mere pålidelige end andre.
Det er en god idé at vise dine kunder at du er e-mærket, og at de trygt kan gøre deres påske-handel på din webshop.
Nemt at vise at I er e-mærket
På mit e-mærke kan du hente den helt nye påske-grafik, som kan give jeres kunder en tryghed i, at jeres webshop er sikker.
Du er kun et par klik fra at skabe tryghed for jeres kunder. Upload blot en billedfil med dit logo – så hentes den ind i grafikken.