Shaping New Tomorrow anbefaler SIKKER SHOPPING
I denne case kan du møde CMO i Shaping New Tomorrow, Christian Aachmann, der fortæller om, hvordan vores browserudvidelse, Sikker Shopping, giver værdi for deres brand. Sikker Shopping er en effektiv måde, forbrugerne kan surfe helt udenom svindelshopsene på.
Sikker Shopping
”Sikker Shopping, der er kommet fra e-mærket, er sindssygt god”
Christian Aachman, Shaping New Tomorrow - CMO
Sikker Shopping skaber tryghed for forbrugeren
– Vi gør rigtig meget ud af at fortælle vores kunder, at man kun kan købe vores produkter i vores butikker og på vores webshops, men der er jo rigtig mange, der sælger deres produkter igennem forskellige retailers og andre led, og det gør jo, at det kan være rigtig svært for kunderne at vide, om det er en legitim hjemmeside, man handler fra.
Og netop det faktum, er en af årsagerne til at Christian Aachman er stor fortaler for e-mærkets browserextension, SIKKER SHOPPING.
– Derfor synes jeg, at SIKKER SHOPPING, der er kommet fra e-mærket, er sindssygt god, fordi det gør jo at kunderne kan købe et produkt og være 100 % sikker på, at den butik, de køber fra, det er en legitim hjemmeside. Det gør jo, at man ikke skal være bange for, hvor man handler henne.
Sikkerhed online for de ældre
Som Christian Aachmann også fortæller, så er verden et sted på vej hen, hvor digitaliseringen kommer til at stige, hvilket automatisk vil gøre, at den store nethandel, der allerede eksisterer, kun vil blive større i fremtiden. Og det vil gøre det svære for en specifik aldersgruppe.
– Sågar mine bedsteforældre er begyndt at handle online. Og det er især den ældre generation, der kan have svært ved at navigere i det. Lige så meget den yngre. Jeg er selv blevet snydt på nettet, fortæller Christian Aachmann og fortsætter.
– Men det her med, at der kommer nogen som e-mærket, der faktisk gør noget ved det, og prøver at lave noget arbejde, som gør, at man ikke længere behøver at være i tvivl, men bare kan kigge efter om blåstemplingen er der, det synes jeg, er fantastisk.