e-mærkets anbefalinger til god kundeservice

Del:

Som en helt naturlig reaktion på, at det i sidste uge var nødvendigt at fratage 2 netbutikker deres e-mærke, har vi, her hos e-mærket, lavet en række anbefalinger til hvordan vi mener god kundeservice bør skrues sammen.

For eksempel mener vi ikke at det bør tage mere end højst 8-10 dage at behandle en fortrydelsessag, ligesom vi mener, at det er en god ide at gøre kunden opmærksom på, hvis man reserverer pengene for at køb på kundens kreditkort.

Her kan du se alle e-mærkets særlige krav til netbutikkerne.se alle e-mærkets særlige krav til netbutikkerne

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.