Giv dine kunder mere værdi

Del:

Mange netbutikker oplever, at kunder ringer eller skriver og spørger om juridiske spørgsmål i forbindelse med et køb. Hvor lang er fortrydelsesfristen? Hvilken betalingsform er sikrest at bruge? Eller hvornår kan man reklamere? Her kan du hjælpe kunden og dig selv ved at henvise til vores Facebook-side.vores Facebook-side

Du kan henvise dine kunder til vores Facebook-side, hvis der opstår tvivlsspørgsmål i forbindelse med handlen. Like vores Facebook-side og vis kunderne, at de kan finde svar på deres spørgsmål her. Kunderne kan også skrive direkte på vores Facebook-væg, hvis der er en konkret sag, de gerne vil have rådgivning i. Det giver mere værdi for kunderne og aflaster din netbutik.

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.