0
Netbutikker snyder sig selv for kunder - e-mærket

Netbutikker snyder sig selv for kunder

Del:

Øget tryghed kunne lokke langt flere kunder til de danske netbutikker. Det viser en undersøgelse foretaget i samarbejde mellem e-handelsfonden og netboghandlen, saxo.com. Her nævner 62 pct. tryghed som den vigtigste grund til at kigge efter e-mærket, når man handler på nettet, og oplyst om fordelene ved e-mærket svarer hele 82 pct., at de fremover vil foretrække at handle i en e-mærket butik.

Samtidig viser en undersøgelse foretaget af Pricerunner, at butikker med e-mærket får hele 21 pct. flere klik end net-butikker uden. Tendensen understøttes også af tal fra Danmarks Statistik, der viser at 3 ud af 5 af de væsentligste årsager til at folk afholder sig fra at e-handle har med forbrugerens usikkerhed at gøre.

Vil du vide mere om hvordan du implementerer e-mærket så du får størst mulig effekt, kan du med fordel se videoen nedenfor.

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.