Nethandel truer de danske discountkæder

Del:

Den e-mærkede danske netbutik Nemlig.com vil tilbyde kunderne dagligvarer, der er ligeså billige som i Netto, skriver Berlingske. Det betyder, at detailhandlen ikke længere vil have de lave priser i fred, og i fremtiden vil det ikke kun være bekvemmelighed, de danske netbutikker kan konkurrere på. Det kan ses som en ny æra og som et direkte angreb mod detailhandlen, mener Mogens Bjerre, der er lektor ved institut for afsætningsøkonomi på Copenhagen Business School.Nemlig.com

Her kan du læse hele artiklen på DR.dkHer kan du læse hele artiklen på DR.dk

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.