Hvad efterspørger forbrugerne, når de handler online? 

En ny analyse fra Dansk Erhverv viser, at flere forbrugere fravælger webshops, der ikke tydeligt viser deres kontaktinformationer, CVR-nummer eller har et dårligt sprog på webshoppen.  

Disse informationer er blandt andet en central del af e-mærkets opdaterede retningslinjer.

Skriv dig ud af overfyldte pakkeshops

Overfyldte pakkeshops 2022

Til Black Friday er der gang i den i jeres webshop. Det er der bare også rundt om i de forskellige pakkeshops. Så hvordan er I og jeres kunder stillet, hvis den valgte pakkeshop er fyldt, så pakken bliver leveret et andet sted end aftalt?

Er I klar til de store salgsdage?    

Konkurrencen om jeres kunders opmærksomhed er hård. Særligt i forbindelse med de store udsalgsperioder, hvor de bliver bombarderet med markedsføring og gode tilbud på alle kanaler.  Derfor skal I være knivskarpe på jeres markedsføring.

Hvad gør I med uafhentede pakker?

Uafhentede pakker

Hvordan skal I forholde jer med uafhentede pakker? Bliv klogere på hvad I skal gøre hvis I får en uafhentet pakke retur, hvis kunden ønsker at få varen sendt på ny eller hvis kunden ønsker at fortryde.

Påske er en online højtid

Påske er en online højtid

Forbrugerne er klar til påske, og traditionelt er det en højtid der giver anledning til store salgsmuligheder for e-handel.

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, vejledninger og guides til e-handel og sikker shopping samt markedsføring. Vi sender 2-3 gange om måneden og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Læs vores persondatapolitik for tilmelding til nyhedsbrev her.

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender vi tilbage.