e-mærket udvider med brugerbedømmelser og fragtscore
Med introduktionen af to nye tiltag, kundescore og fragtscore, har vi gjort det nemmere at vælge den helt rigtige webshop at handle på. De to scorer gør det muligt både at se, hvor hurtigt de e-mærkede webshops afsender ordrer, samt hvad andre kunder…
Brugeranmeldelser – Guld eller gylle?
Få ting deler vandene som brugeranmeldelser. Nogle elsker at hade dem og andre hader at elske dem. En ting er dog sikkert. Brugeranmeldelser er kommet for at…
e-mærkets ordreoverblik sætter skik på din forretning
e-mærkets fragtscore, et nyt produkt tilgængeligt for alle e-mærkede webshops, gør det muligt at synliggøre over for sine kunder, præcis hvor dygtig man er til at ekspedere ordrer inden for en selvvalgt periode på 24, 48 eller 72 timer.
Sådan adskiller e-mærkets kundescore sig
Har du endnu ikke hørt om e-mærkets kundescore, giver det resterende blogindlæg formentlig mindre mening end en vinterjakke uden ærmer. Så gør dig selv en tj…
Brugerbedømmelser uden fritekst – Åh nej!!!
Med e-mærkets nye kundescore, det ene af to nye produkter eller add-ons til e-mærket, gør vi op med traditionelle brugerbedømmelser. Vi har skåret den obligatoriske fritekst væk og gjort det så nemt som muligt at anmelde en e-mærket webshop. Ingen prosa og usaglige anklager. Kun svaret på et simpelt spørgsmål: Er du tilfreds eller utilfreds?
e-mærket udvider med brugerbedømmelser
Med lanceringen af to helt nye produkter, vi kalder dem add-ons til e-mærket, gør vi det nu endnu nemmere for forbrugerne at vælge præcis den webshop, som er den rette for dem. Lanceringen betyder samtidig, at e-mærket går fra kun at være en uvildig tredjepart, til nu også at inddrage forbrugerne.
Vis dine kunder, hvor dygtig du er med e-mærkets fragtscore
Med lanceringen af to helt nye produkter gør vi det nu endnu nemmere for kunderne at vælge præcis den webshop, som er den rette for dem. Vi kalder de nye produkter for kundescore og fragtscore, og de kan tilkøbes seperat eller som en samlet pakke via medlemsportalen Mit e-mærke.
3 ting du SKAL vide om undersøgelsesgebyrer
Håndtering af reklamationer kan være en tidskrævende og også omkostelig affære. Derfor vælger mange webshops at opkræve undersøgelsesgebyrer fra kunderne, hvis en undersøgelse af den vare, der reklameres over, ikke afslører en fejl eller mangel. Der er dog langt fra frit slag på alle hylder. Herunder har jeg derfor samlet de tre vigtigste regler, du som webshopejer bør kende til på området.
Reklamation: 3 områder du SKAL kende til
Selvom det måske ikke lyder særligt sexet at være kongen af reklamation, har det stor værdi for dine kunder, at du har styr på reglerne og ikke gemmer diverse betingelser og vilkår væk på en skjult underside med skriftstørrelse minus 10. Herunder tager vi et kig på tre områder, du bør kende til, hvis du vil blære dig med din viden på reklamationsområdet. Og hvem vil ikke gerne det?
Klagelink: Sådan påvirker de nye EU-regler din webshop
ODR, et nyt online klageorgan, skal gøre det nemmere for forbrugere, der handler på tværs af grænserne, at få behandlet en klage vedrørende et køb på nettet. Handler du som webshop fremover med en forbruger uden for Danmarks grænser, skal han eller hun derfor have mulighed for at klage via ODR-platformen.